_***MeNaRiKnYa TeNtAnG DiRiKu..***_

AKU NAK KONGSI SIKIT DENGAN KORANG NI...NAK DENGAR TAK?Time aku duk dalam perut mak, aku ni degil bangat!!. Puas mak aku suh duk diam..tapi aku wat tak tauje..kejap aku wat pusingan 90 darjah, kejap 180..paling dasyat bila aku wat pusingan 360 darjah.. mau tak penat mak aku.

Dahlah tu waktu genap 9bulan aku wat hal plak...mak aku dah penat dok meneran tapi aku plak tak mau kuar..maklumlah dah best duk dalam gua..heheh...Atas desakan doktor yg garang aku pun kuarlah..tp aku tak kuar mcm korang cemua. Aku lahir songsang daa.... Cian mak aku..pas bersalin aku yg balik umah..mak aku plak duk hospital..so selama tu aku dijaga oleh nenekku...Aku dilahirkan pada 19 Feb. 1988 bersamaan 1 Rejab 1409H..heehh..aku lahir pukul 7ptg..

Aku ni degil bangat time kecik..pantang adaje tempat yg boleh ku panjat akanku panjat...paling aku tak leh lupe bile aku panjat pokok belakang umah..Time tu aku lepak dengan member kat belakang umah...sekali ada pokok tumbang daa...pe lagi aku dan angkatan tenteraku menjalankan misi kami yg tak pernah surut. Aku bertindak sbg kapten menjadi org pertama panjat pokoktu.Nak dijadikan cite..tibe-tibe plak waktu aku nak berdiri mengumumkan kemenangan tenteraku aku tergelincir lalu jatuh ke bumi..Gedebuk!!!!!!! macam nangka busuk daa..Aduii!!!!!!!! sakit mak!!!!!!!! Tentera aku semuanya lari lintang pukang macam lipas kudung...sudahnya akulah jadi tawanan musuh..Sape lagi kalau bukan Mak yang tercinta..Sekali kena bebel daa...sakit kat kaki ni belum reda..dah ditambah dengan cubitan manje di lenganku...Bukan main sakitnya lagi...

Tapi degil-degil aku ni ada gak baiknya...

Tuesday, March 18, 2008

18 Mac 2008 (Selasa)

Assalamualaikum kengkawanku yg dkasihi selalu..


Hari ni berjalan seperti biasa..aku nak kongsi cite sikit..tadi kami jumpa Ms. Saras..Ms. cakap kami sepatutnya menang dlm skecth tapi kami hanya dapat no.2 je..Malam tadi aku ngan dsk 4c masuk pertandingan skecth..kami bajet lehla dapat no.1tapi tak dapat da..but aku syukur sgt2lah kerana kami diberi kesempatan utk wat persembahan lagi malam ni..aku akan pastikan malam ti kami akan wat yg terbaik utk audience..k tutup citeni..kita buka warung lain plak..
JENG...JENG...JENG......


Gini citenye..tadi ada test terjemahan..susahlah..aku takut sgt..aku tengok member lain semuanya okay..tapi aku sorang je yg lambat..entahlah..kenapelah aku ni..kadang2tu malu gak nak bergaul dgn orang pandai2 ni..yelah siapalah kita ni..Hehehhe...
walaubagaimanapun aku tetap cube wat yg terbaik dalam test tu..
K lah aku dah penatlah..jari ni rase nak patah dah..penat semalam pun tak habis lagi..aku nak g kuliah ni..jumpe lagi lah ye...

Tataaaaaaaaaaaaaa.........
SEMOGA DSK TERUS MAJU!!!!!!!!!!!!!!



hehehe...hensem tak aku??? tomey jer misai aku ni....

No comments: